Dažniausiai užduodami klausimai


  • Dažniausiai užduodami klausimai

    1. Ką daryti, jei prekės aprašyme nerandu informacijos, kuri mane domina?

    Jei prekės aprašyme nerandate Jus dominančios informacijos rašykite mums el. laišką adresu info@batuprieziura.lt  ir mes Jums atsakysime per 1 darbo dieną.

    2. Kur kreiptis, jei Jūsų manymu gavote nekokybišką prekę?

    Rašykite mums el. laišką info@batuprieziura.lt  ir mes Jums atsakysime per 3 darbo dienas.

    3. Ar užsakytos prekės bus tinkamo galiojimo termino?

    Jeigu prekės galiojimo terminas trumpas prie prekės aprašymo bus nurodyta iki kada galioja konkretus produktas. Ant kiekvieno produkto pakuotės taip pat rasite PAO (atidaryto indelo simbolį), kuris nurodys per kiek laiko produktą būtina sunaudoti. Jeigu produktas bus su pažeista (aplankstyta, šiek tiek įplėšta ar pan) pakuote - visi pažeidimai bus pavaizduoti nuotraukose ir apie pakuotės broką įspėta prekės aprašyme. Jeigu prie prekės aprašymo nėra nei vieno iš ankščiau nurodytų įspėjimų - prekė yra puikios būklės ir nebus jokių trūkumų.

    4. Per kiek laiko pristatomos prekės?

    Užsakymas pristatomas per 1-3 darbo dienas, po to kai gaunamas apmokėjimas už prekes. Arba išsiunčiamas tą pačią darbo dieną pasirinkus apmokėjimo būdą "apmokėjimas pristačius kurjeriui".

    5. Kiek kainuoja pristatymas?

    Visoje Lietuvoje pristatymas NEMOKAMAS, jeigu užsakytų prekių suma ne mažesnė kaip 20 Eur (su PVM). Jeigu užsakymo mažesnė negu 20 Eur (su PVM), taikomas 2 Eur pristatymo mokestis. Nurodytos pristatymo sąlygos galioja Lietuvos Respublikos ribose, siunčiant į užsienį kainos ir siuntimo būdas derinami individualiai.